Sunday, 28 October 2012

MAAF KAN SAYA :')




assalamualaikum ,
pertama sekali anysis nak mintak maaf kepada ibubapa , family , kawan-kawan , guru-guru yang pernah mengajar anysis dan tak lupa juga kepada orang-orang yang anysis kenal..
orang kata kalau nak buat sesuatu mesti mendapat restu daripada ibubapakan baru berkat apa yang kita nak buat kan?

anysis cuma nak bagitahu yang anysis sayang kan family anysis.... * sayang sangat-sangat * . .
so kalau anysis ada buat salah maaf kan anysis ek.
untuk kawan-kawan pula korang adalah kawan yang terbaik lah . .
mungkin korang terasa dengan perangai anysis atau apa2x jew yang anysis lakukan.. 
segala salah dan silap anysis harap diampunkan .. 

 
 kepada cik E  :- aku baru kenal kau tahun niy tak sampai setahun aku kenal kau 
                          tapi aku dah dengar macam-macam cerita tentang diri kau..
                         aku percaya kan kau tapi bila aku percayakan kau aku yang kecewa ...
                          so aku harap kau berubah lah..  sebelum terlambat..  sebab aku kadang-kadang
                         tak tahu nak percaya atau tak apa yang kau cakap.. 
                          sebab aku cuma manusia biasa selalu melakukan kesilapan..
                         kalau apa yang aku tulis niy kau terasa aku mintak maaf sangat -sangat..
                         aku harap kau dapat berubah  agar orang lain akan senang berkawan dengan kau . .  

TERIMA KASIH KERANA SUDI MELUANGKAN MASA UNTUK MEMBACA POST INI. . ^_^
                   

1 comments:

sara (: said...

Cium ketiak ku dulu, baru ku maaf kan... haha *^^*

Post a Comment